Fordele og ulemper ved den nye Sony Reader PRS-T3

Sony eReader

For et par timer siden lancerede Sony sin ny eReader-model hvem han har døbt som Sony Reader PRS-T3 og det har rejst stor tvivl fra starten af ​​dets design og forbedringer i forhold til den tidligere model, Sony Reader PRS-T2.

Denne artikel er ikke beregnet til at være en kritik af det nye Sony-produkt, men snarere med det Vi vil forsøge at lægge på bordet og meget tydeligt alle punkterne for og imod som vi kan finde i den nye PRS-T3. Når jeg fremmer indholdet af denne artikel lidt, kan jeg allerede fortælle dig, at jeg vil præsentere dig for mange flere point imod end for.

For det første er det slående, at på trods af at Sony altid har tilbudt os mere end en farve i sine elektroniske bøger, har det ikke tænkt på at introducere nye farver, og de samme farver, der var tilgængelige i den tidligere model, opretholdes stadig. Hvorfor tages der ikke et skridt fremad, og der introduceres moderigtige farver som lilla eller gule, der kan vække de yngste interesse?. Noget positivt er, at der er indført en beskyttende sag, der koster mellem 2 og 30 euro for Sony Reader PRS-T35. Spørgsmålet om det er; Hvad hvis jeg ikke vil have et cover til min eReader, kan jeg fjerne det?

Fortsætter på skærmen er vi muligvis før den eneste e-læser på markedet for de vigtigste virksomheder, der ikke har frontlys at skulle ty til små lys, der kan fastgøres til dækslet. Det skal også bemærkes, at Sony har frasagt sig den nye Carta-teknologi, der indeholder den nye Kindle Paperwhite, selvom den indeholder en skærm med E-Ink Pearl HD-teknologi.

Inde i Sony Reader PRS-T3 skjuler nogle af de få forbedringer og fordele, vi kan finde i denne enhed. Disse har at gøre med eReaderens evne til at bruge mere tid uden at skulle opdatere hele siden.

Derudover kan vi også se og nyde den nye teknologi Hurtig opladning (hurtig opladning), der giver os mulighed for at oplade enheden på bare 3 minutter med den nødvendige opladning til at læse en roman på op til 600 sider.

Efter en meget personlig mening tror jeg, at vi står over for en e-læser med store ligheder med Sony Reader PRS-T2, med samme pris og uden nogle vigtige forbedringer, som for eksempel får mig til at tænke på at ændre min PRS-T2 til denne nye Sony Reader PRS -T3.

Mere information - Kindle Paperwhite mod Sony Reader PRS-T3, debutant-duel